Αναμφίβολα, το δεύτερο εξάμηνο του έτους είναι μια πολυάσχολη περίοδος λόγω της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων. Είτε είστε καινούργιος στον «κόσμο» της διαφήμισης και αναζητάτε τη σωστή καθοδήγηση, είτε έχετε μία πολυετή εμπειρία και θέλετε να ανακαλύψετε τρόπους βελτιστοποίησης των καμπανιών σας, αυτό το κείμενο είναι για εσάς.
Το πρώτο που πρέπει να γνωρίζετε λοιπόν, είναι πως τα δωρεάν μαθήματα, οι ζωντανές εκδηλώσεις και τα βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και να αναπτύξετε την επωνυμία σας και φέτος στις γιορτές.
Αν ήδη, δεν βλέπετε την ώρα να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, συνεχίστε να διαβάζετε, διότι αυτός ο «οδηγός» θα σας διδάξει πώς να χρησιμοποιείτε Amazon Ads προϊόντα και λύσεις, έτσι ώστε να αναπτύξετε περαιτέρω την επιχείρησή σας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη shopping season.
Αναρωτιέστε πώς θα ξεκινήσετε τον σωστό προγραμματισμό για τη shopping season, αρκεί να κάνετε focus στα εξής σημεία!
#1 Διατήρησε το πνεύμα των Χριστουγέννων
Η επιχείρησή σας μπορεί να προσφέρει λύσεις στους ανθρώπους τις εορταστικές ημέρες, όπως για παράδειγμα να διοργανώσει μια καμπάνια με τα κατάλληλα δώρα και προτάσεις για όλους, έτσι ώστε να οργανώσουν τη shopping list για τους αγαπημένους τους. Κοινοποιήστε την παντού και στείλτε ενημερωτικό newslettter ώστε να το μάθουν και να αλληλεπιδράσουν.
#2 Προσθέστε στις διαφημιστικές σας καμπάνιες «άρωμα» παράδοσης
Το παραδοσιακό style είναι το A και το Ω, στις εορταστικές στρατηγικές marketing αλλά και στις αντίστοιχες καμπάνιες. Και αυτό, διότι όταν προσθέσετε νέα προσέγγιση σε κάτι ήδη οικείο και παραδοσιακό, μπορεί να κάνει τη marketing καμπάνια σας πολύ συναρπαστική, αναβιώνοντας ένα είδος νοσταλγίας στις «καρδιές» των πελατών σας. Το ιδανικό μάλιστα, είναι να ξεκινήσετε τη δική σας παράδοση επιχείρησης.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε κάτι όλο τον χρόνο και να συνδέσετε το brand σας με αυτό, προσθέτοντας στη στρατηγική σας κάποιο βαθύτερο νόημα, όπως την προστασία του περιβάλλοντος για παράδειγμα.
#3 Αυξήστε τη συμμετοχή των πελατών σας φέτος τα Χριστούγεννα
Αναρωτιέστε πώς θα το καταφέρετε αυτό; Για αρχή, προσκαλέστε τους ανθρώπους να μοιράζονται εικόνες και ιστορίες για το πού, πότε και πώς χρησιμοποιούν το προϊόν σας! Για παράδειγμα, μπορείτε να προσκαλέσει τους πελάτες του να δημοσιεύουν φωτογραφίες των Χριστουγέννων με τα outfits που έχουν επιλέξει, τα decoitems για το γιορτινό τραπέζι ή τα δώρα που επέλεξαν να προσφέρουν στους δικούς τους ανθρώπους. Αυτός ο διαδραστικός τρόπος -αν μη τι άλλο- θα αυξήσει κατά πολύ την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας.
Ένας ακόμη τρόπος να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας, τα φετινά Χριστούγεννα -και όχι μόνο- είναι να ξεκινήσετε έναν διαγωνισμό! Ενθαρρύνετε τους χρήστες σας να κοινοποιήσουν το πιο fancyστολίδι του δέντρου τους ή το πιο festive κασκόλ τους, έτσι ώστε να ξεκινήσει ένας «αγώνας» αναμέτρησης μέχρις ότου να αναδειχθεί ο νικητής. Πιστέψτε μας, θα έχει πλάκα και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών χρηστών, που ενδεχομένως δεν θα είναι και πελάτες σας.
Οι γιορτές των Χριστουγέννων είναι η ιδανική αφορμή για να βρείτε ευφάνταστους και πρωτότυπους τρόπους, έτσι ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του brand σας. Φυσικά, όπως σε κάθε «βήμα» έτσι και στην στρατηγική που θα επιλέξετε για την εορταστική περίοδο που είναι εδώ, είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε τους ειδικούς συμβούλους μας.
Leave a Reply