Μέσα από προηγούμενα άρθρα έχουμε αναλύσει ποιες είναι οι τακτικές που μπορεί να ακολουθήσει ένας πωλητής, αν επιθυμεί να προωθήσει την επιχείρησή του ή να διευρύνει το πελατολόγιο του εντός της Amazon. Ωστόσο, αν κάποιος πωλητής θέλει να αυξήσει άμεσα τα έσοδα της επιχείρησής του, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερες πωλήσεις για τα προϊόντα του, τότε χρειάζεται να διαμορφώσει ένα διαφορετικό, ολοκληρωμένο και μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό πλάνο.
Δεν αρκεί, λοιπόν, να πραγματοποιήσει κάποιες τροποποιήσεις στη σελίδα του ή να αναβαθμίσει τις καταχωρήσεις των προϊόντων, αλλά χρειάζεται να εστιάσει στην πορεία της επιχείρησής του εν γένει, ώστε να διαπιστώσει τι χρειάζεται να αλλάξει και πώς θα βελτιώσει την παρουσία της σε ένα αρκετά ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως είναι η Amazon. Ακριβώς για αυτό, παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει μερικές απλές και αποτελεσματικές συμβουλές, τις οποίες μπορούν να ακολουθήσουν οι πωλητές, για να «απογειώσουν» τα κέρδη του.
Μετατρέποντας το SEO σε «σύμμαχο» της επιχείρησης
Όσοι δραστηριοποιούνται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζουν καλά πως ο όρος SEO (Search Engine Optimization), δηλαδή η βελτιστοποίηση μίας σελίδας στις μηχανές αναζήτησης, είναι το «κλειδί» για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη ορατότητα για την επιχείρησή τους. Όσον αφορά το περιβάλλον της Amazon, το SEO είναι εξαιρετικά χρήσιμο για να αποκτήσουν τα προϊόντα μία καλύτερη θέση στην κατάταξη της αναζήτησης και συνεπώς, να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Ωστόσο, για να γίνει αυτό σωστά, δεν αρκεί να πραγματοποιήσουμε μία έρευνα γύρω από τα κατάλληλα key words, καθώς ο αλγόριθμος της αναζήτησης στην Amazon είναι αρκετά πολύπλοκος και εξελίσσεται συνεχώς, γεγονός που δημιουργεί μία πρόκληση για τους πωλητές. Ακριβώς για αυτό, εμείς έχουμε ετοιμάσει ένα ολοκληρωμένο online course, μέσα από το οποίο ενημερώνουμε κάθε πωλητή πώς θα αξιοποιήσει το SEO, ώστε να επιτύχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Αξιοποιώντας τη δύναμη και την επιρροή των social media
Για να εξασφαλίσει ένας πωλητής περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή του, είναι απαραίτητο να αξιοποιήσει όλα τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή του. Και φυσικά, μέσα σε αυτά τα εργαλεία συγκαταλέγονται τα social media, τα οποία λειτουργούν ως μία «είσοδο» για το κοινό, στα brand stores που δραστηριοποιούνται στην Amazon. Πιο αναλυτικά, η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, αφού δίνουν στον πωλητή την ευκαιρία να στοχεύσει και να προσεγγίσει άμεσα και εύκολα ένα μεγάλο κοινό, καθώς και να αυξήσει το engagement μαζί του. Πώς θα το καταφέρει; Δημιουργώντας ένα ελκυστικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο για τα social media, το οποίο θα προσελκύει το ενδιαφέρον του κοινού και θα το παρακινεί να επισκεφθεί τη σελίδα του.
Εστιάζοντας περισσότερο στις κριτικές των καταναλωτών
Ένας πωλητής που επιδιώκει να αυξήσει τα κέρδη της επιχείρησής του, είναι απαραίτητο να δίνει την ανάλογη σημασία στην αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές. Διότι μέσα από τις αξιολογήσεις που δέχεται καθημερινά από το κοινό, θα είναι σε θέση να γνωρίζει τι χρειάζεται να βελτιώσει, πού πρέπει να επικεντρωθεί, ώστε να αναβαθμίσει την επιχείρηση του. Αρκεί να σκεφτούμε πόσο καθοριστικό ρόλο παίζουν οι αξιολογήσεις ενός προϊόντος, πριν αποφασίσουμε να ολοκληρώσουμε μία online αγορά, για να συνειδητοποιήσουμε πως εντός της Amazon, δηλαδή μίας πλατφόρμας που ακολουθεί μία ξεκάθαρη πελατοκεντρική προσέγγιση, η δύναμη βρίσκεται στα χέρια των καταναλωτών. Και αναμφίβολα, ο μόνος τρόπος για να περιορίσει ένας πωλητής το bounce rate, δηλαδή τις περιπτώσεις που ένας καταναλωτής περιηγείται στη σελίδα του χωρίς να πραγματοποιήσει κάποια αγορά, είναι να συγκεντρώσει περισσότερες καλές αξιολογήσεις στα προϊόντα του.
Χρησιμοποιώντας τα πλεονεκτήματα του Amazon FBA
Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως η υπηρεσία Amazon FBA (Fulfilment by Amazon) δεν εξυπηρετεί μόνο στην αποθήκευση και τη διακίνηση των προϊόντων ενός πωλητή, αλλά του δίνει τη δυνατότητα να αυξήσει τα κέρδη του. Ένας από τους λόγους που αρκετοί πωλητές αποφασίζουν να επενδύσουν στο μοντέλο Amazon FBA είναι πως εξασφαλίζει άμεσα τη «σφραγίδα» Amazon Prime badge για τα προϊόντα τους, μία ετικέτα που εμπνέει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στους καταναλωτές, ενώ τους παρακινεί να επιλέξουν το συγκεκριμένο προϊόν έναντι κάποιου άλλου. Την ίδια στιγμή, ακριβώς επειδή η Amazon αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τη χρονοβόρα και απαιτητική διαδικασία της συσκευασίας και της παράδοσης των παραγγελιών στους καταναλωτές, ένας πωλητής μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στην ανάδειξη και την προώθηση της επιχείρησής του, καθώς και στους τρόπους με τους οποίους θα αυξήσει τα έσοδά του.
Τέλος, μην ξεχνάμε πως για να μπορέσει ένας πωλητής να «απογειώσει» την κερδοφορία της επιχείρησής του, χρειάζεται να λάβει υπόψη του πολλούς παράγοντες. Σε κάθε περίπτωση, εμείς διαθέτουμε την εμπειρία και τις γνώσεις που απαιτεί μία τόσο πολύπλοκη διαδικασία, ώστε να τον κατευθύνουμε προς τις τακτικές που θα επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Leave a Reply