Ας ξεκινήσουμε αυτό το άρθρο κάνοντας ένα σύντομο κουίζ: Τι είναι αυτό που κάνει έναν καλό πωλητή να ξεχωρίζει στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της Amazon; Διότι μπορεί να θέλετε να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στην Amazon ή να δραστηριοποιείστε ήδη στον παγκόσμιο κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου, ωστόσο η πορεία προς την επιτυχία, εξαρτάται άμεσα από τις γνώσεις που έχετε αναφορικά με τα «βήματα» που θα σας οδηγήσουν στην κορυφή.
Και φυσικά, μπορεί ο «δρόμος» προς την επιτυχία -όπως συνηθίζουμε να λέμε -να μην είναι «στρωμένος με ροδοπέταλα», ωστόσο υπάρχουν συγκεκριμένα tips που μπορούν να σας κάνουν να ξεχωρίσετε ανάμεσα σε εκατομμύρια πωλητές που διαθέτουν σχεδόν παρόμοια προϊόντα με τα δικά σας.
Αναρωτιέστε πώς θα καταφέρετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας; Αρκεί να βελτιώσετε την αγοραστική εμπειρία του πελάτη και να προσφέρετε μία ανώτερη εξυπηρέτηση στο καταναλωτικό κοινό και πολύ σύντομα ο εκάστοτε πελάτης θα επιλέξει τη δική σας επιχείρηση για κάποια μελλοντική αγορά του. Για εσάς λοιπόν που θέλετε η ιστοσελίδα σας να γίνει «πόλος έλξης» εν δυνάμει αγοραστών, συνεχίστε να διαβάζετε και πολύ γρήγορα θα ανακαλύψετε πώς μπορείτε να το πετύχετε!
Φροντίστε η «εικόνα» σας να είναι άκρως ελκυστική
Η αλήθεια είναι πως ζούμε στην εποχή της εικόνας. Τι σημαίνει αυτό; Πως ένας πελάτης σπάνια θα αναλωθεί σε μακροσκελείς αναλύσεις και επιπρόσθετες λεπτομέρειες για το προϊόν, το οποίο θα επιλέξει. Αντιθέτως μία ελκυστική βιτρίνα» αρκεί για να πείσετε τον εκάστοτε πελάτη, πως το προϊόν σας -εφόσον ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις του- είναι το πιο κατάλληλο για εκείνον.
Συγκεκριμένα λοιπόν, τα «βήματα» που πρέπει να ακολουθήσετε είναι τα εξής: Να προσφέρετε στον καταναλωτή καθαρές εικόνες που φανερώνουν με τον καλύτερο τρόπο όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν και τη χρήση του, να παραθέτετε μία σύντομη αλλά πλήρως εμπεριστατωμένη περιγραφή ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει τι ακριβώς πρόκειται να αγοράσει και να συμπεριλαμβάνετε φυσικά τα απαραίτητα key words που θα «βοηθήσουν» τον αλγόριθμο. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα έχετε δημιουργήσει μία ελκυστική «βιτρίνα», αλλά συγχρόνως θα έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη του υποψήφιου αγοραστή.
Προσέξτε η συσκευασία σας να ανταποκρίνεται στην «ταυτότητα» του brand
Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο σημαντικό είναι το packaging που θα επιλέξετε για το brand σας; Κι όμως, όσο δευτερεύον κι αν μοιάζει αυτός ο παράγοντας, η αλήθεια είναι πως μία προσεγμένη και ελκυστική συσκευασία, συχνά κάνει τη διαφορά. Δεν είναι λίγες οι φορές άλλωστε, που οι καταναλωτές αισθάνονται απογοήτευση όταν παραγγέλνουν ένα προϊόν και φτάνει στα χέρια τους, σε μία όχι και τόσο θελκτική συσκευασία.
Καλό θα ήταν, λοιπόν, να επενδύσετε λίγο περισσότερο σε αυτή την «ασήμαντη» πολυτέλεια, η οποία κάνει τη μεγάλη διαφορά για το καταναλωτικό κοινό και την ίδια στιγμή, σας επιτρέπει να ενισχύσετε την ταυτότητα της επιχείρησής σας. Εκείνο λοιπόν, που έχει σημασία να προσέξτε είναι η ταυτότητα της συσκευασίας σας. Εάν για παράδειγμα η εταιρεία σας σχετίζεται με well being προϊόντα, η συσκευασία σας οφείλει να ανταποκρίνεται 100% στις αξίες ενός πιο βιώσιμου τρόπου ζωής.
Κάντε focus στη σωστή διαχείριση των αποθεμάτων
Ένας πωλητής που έχει ήδη επενδύσει στο μοντέλο Amazon FBA, γνωρίζει πως η σωστή διαχείριση του όγκου των αποθεμάτων του, είναι «το Α και το Ω» για να μην επιβαρυνθεί η επιχείρησή του με πρόσθετες χρεώσεις, εξαιτίας του κόστους μακροπρόθεσμης φύλαξης και αποθήκευσης, το οποίο αφορά στα προϊόντα που μένουν για καιρό απούλητα στις αποθήκες της Amazon. Ωστόσο, η σωστή διαχείριση του αποθέματος είναι μία πρακτική που αξίζει να ακολουθεί κάθε πωλητής, ο οποίος διαθέτει λογαριασμό στην Amazon, ανεξάρτητα από το Amazon FBA. Διότι παρακολουθώντας σχολαστικά τον τρόπο που κινείται το απόθεμα και αναπληρώνοντας τυχόν ελλείψεις στις αποθήκες, ο πωλητής είναι σε θέση να γνωρίζει την ακριβή διαθεσιμότητα των προϊόντων του, οπότε θα είναι σίγουρος πως δεν θα απογοητεύσει πιθανούς αγοραστές, οι οποίοι θα θέλουν να επενδύσουν στο προϊόν του και αυτό δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμο για αποστολή.
Αρκεί να σκεφτείτε πως πωλούνται περίπου 12 εκατομμύρια προϊόντα συνολικά στην Amazon, για να καταλάβετε πόσο καθοριστικό ρόλο παίζουν τα σωστά «βήματα» που πρέπει να ακολουθήσετε, για να γίνετε ένας καλός πωλητής. Ακόμη κι αν δεν έχετε όλες τις απαραίτητες γνώσεις, το μόνο που χρειάζεται είναι να απευθυνθείτε σε μία εταιρεία που θα σας καθοδηγήσει πλήρως. Μερικά από αυτά τα μυστικά, μάλιστα, αναλύουμε και στο online course που έχουμε ετοιμάσει, τα οποία εξηγούν αναλυτικά πώς μπορεί ένας πωλητής μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρον τα πλεονεκτήματα και τα εργαλεία που του παρέχει η Amazon.
Leave a Reply