Το Amazon Prime Day αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές αγοραστικές περιόδους του έτους για τους πωλητές στην πλατφόρμα. Πρόκειται για ένα διήμερο (ή και περισσότερο πλέον) φεστιβάλ προσφορών αποκλειστικά για τα μέλη του Amazon Prime, με τεράστιο όγκο επισκεψιμότητας και σημαντική αύξηση πωλήσεων.
Για να επωφεληθεί ένας πωλητής από αυτήν την ευκαιρία, απαιτείται στρατηγική προετοιμασία και σωστή καθοδήγηση. Παρακάτω παρουσιάζονται οι βασικές ενέργειες που πρέπει να γίνουν έγκαιρα και αποτελεσματικά.
#1 Πρόβλεψη και διαχείριση αποθέματος
Ο Ιούλιος απαιτεί αυξημένη ετοιμότητα σε επίπεδο αποθήκης. Πριν από οτιδήποτε άλλο, είναι κρίσιμο να αναλύσετε τα ιστορικά στοιχεία πωλήσεων από προηγούμενα Prime Days, καθώς και εποχικές τάσεις. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Amazon Seller Central ή εξωτερικές πλατφόρμες πρόβλεψης (π.χ. Jungle Scout, Helium 10) για να εκτιμήσετε ποια προϊόντα έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να κινηθούν γρήγορα.
Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα που σκοπεύετε να προωθήσετε είναι σε επάρκεια και έτοιμα προς αποστολή. Αν χρησιμοποιείτε Fulfillment by Amazon (FBA), προγραμματίστε την αποστολή τους τουλάχιστον 3-4 εβδομάδες νωρίτερα για να αποφύγετε καθυστερήσεις.
#2 Βελτιστοποίηση καταχωρήσεων προϊόντων
Η ορατότητα και η ελκυστικότητα των προϊόντων σας παίζουν καθοριστικό ρόλο στο conversion rate. Κάντε έναν πλήρη έλεγχο SEO στις καταχωρήσεις σας:
- Ανανεώστε τίτλους και περιγραφές με λέξεις-«κλειδιά» υψηλής απόδοσης
- Χρησιμοποιήστε επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, που αναδεικνύουν τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος
- Προσθέστε bullet points με ξεκάθαρα οφέλη για τον πελάτη
- Ενισχύστε το A+ Content, αν είστε εγγεγραμμένοι στο Brand Registry
#3 Διαφημιστική στρατηγική και προσφορές
Ξεκινήστε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες τουλάχιστον 10-14 ημέρες πριν το Prime Day. ΧρησιμοποιήστεSponsored Products, Sponsored Brands και αν έχετε budget, δοκιμάστε και Sponsored Display Ads.
Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας Lightning Deals ή Prime Exclusive Discounts, που εμφανίζονται με ειδική σήμανση και έχουν μεγαλύτερη απήχηση. Θυμηθείτε: Για να εγκριθούν τέτοιες προσφορές, χρειάζεται να κατατεθούν αρκετές εβδομάδες νωρίτερα.
#4 Τιμολόγηση και στρατηγική κερδοφορίας
Η σωστή τιμολόγηση μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός μέτριου και ενός εξαιρετικού Prime Day. Σκοπός σας δεν είναι απλώς να ρίξετε τις τιμές, αλλά να δημιουργήσετε μια ανταγωνιστική αλλά κερδοφόρα πρόταση.
Χρησιμοποιήστε repricing tools αν διαχειρίζεστε μεγάλο αριθμό προϊόντων και σχεδιάστε σενάρια προσφορών με βάση το κόστος, τον ανταγωνισμό και το επιθυμητό περιθώριο κέρδους.
#5 Αξιοποίηση της επισκεψιμότητας και μετά το Prime Day
Η αυξημένη προβολή που προσφέρει το Prime Day δεν τελειώνει με το πέρας του event. Συλλέξτε δεδομένα από τις καμπάνιες σας (CTR, conversion rate, keywords που έφεραν πωλήσεις) και χρησιμοποιήστε τα για μελλοντική βελτιστοποίηση.
Αξιοποιήστε επίσης την επαφή με νέους πελάτες: Ενεργοποιήστε follow-up email campaigns (όπου είναι επιτρεπτό) και ενισχύστε την επωνυμία σας μέσω remarketing ή βελτιώνοντας το brand storefront σας.

Ο Ιούλιος και ειδικά το Amazon Prime Day προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για εκρηκτική αύξηση πωλήσεων. Η επιτυχία όμως δεν είναι θέμα τύχης – είναι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού, σωστής διαχείρισης αποθέματος, στοχευμένης προβολής και συνεχούς βελτιστοποίησης. Ξεκινήστε νωρίς, επενδύστε έξυπνα και εκμεταλλευτείτε την αγοραστική διάθεση εκατομμυρίων καταναλωτών!
Leave a Reply