Κι όμως, μερικές φορές δεν είναι τόσο εύκολο να ρυθμίσετε και να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις Amazon PPC. Ειδικά μάλιστα, εάν δεν γνωρίζετε τα tips έτσι ώστε να οργανώσετε σωστά τις ομάδες των προϊόντων σας, είναι πολύ πιθανό να δείτε την απόδοση των καμπανιών σας να μειώνεται αργά και σταθερά.
Ας ξεκινήσουμε όμως, εξηγώντας τι ακριβώς είναι το Amazon Advertising: Πρόκειται για μία προσιτή διαφημιστική υπηρεσία που παρέχεται στους πωλητές και τα brand store της Amazon, το τρίτο πιο δημοφιλές διαφημιστικό περιβάλλον μετά τη Google και το Facebook, το οποίο περιλαμβάνει και τις Pay Per Click (PPC) καταχωρήσεις. Η συγκεκριμένη μέθοδος, απαιτεί από τους πωλητές να πληρώνουν για τη διαφήμιση μόνο όταν οι καταναλωτές κάνουν «κλικ» σε κάποια καταχώρησή τους, ενώ η τιμή της διαφήμισης προσαρμόζεται και εξαρτάται από το είδος και το μέγεθος της καμπάνιας.
Φυσικά, όλα τα παραπάνω, δείχνουν ξεκάθαρα πως η ομαδοποίηση των προϊόντων σας είναι ένα σημαντικό «βήμα» για μια αποτελεσματική διαφημιστική στρατηγική της Amazon και επομένως, μία επιτυχημένη πορεία της επωνυμίας σας. Μάλιστα, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως παρότι η PPC διαφημιστική στρατηγική μοιάζει σχετικά απλή στη ρύθμιση και τη διαχείρισή της, μόνο η καθοδήγηση ενός ειδικού, μπορεί να αποφέρει στον πωλητή τα επιθυμητά αποτελέσματα, ενώ η επιτυχία της εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Αρκεί λοιπόν, να συνεχίσετε να διαβάζετε και πολύ γρήγορα, θα αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με το πώς να κάνετε ομαδοποίηση των προϊόντων σας και να αξιοποιείτε τα εργαλεία της Amazon PPC για την αποτελεσματικότερη προώθηση διαφορετικών ομάδων προϊόντων, όταν έρχεστε αντιμέτωποι με διαφορετικούς διαφημιστικούς στόχους.
Τι είναι μια ομάδα προϊόντων στο Amazon PPC;
Στις καμπάνιες Amazon PPC, οι έμποροι συνήθως ομαδοποιούν προϊόντα για να κερδίσουν αποτελεσματικά περισσότερη επισκεψιμότητα στην επιχείρησή τους. Κι αυτό, διότι τα προϊόντα που τοποθετούνται μαζί σε μία ομάδα διαφημίσεων μοιράζονται τις ίδιες προσφορές και έχουν κοινή στόχευση διαφημίσεων.
Το ερώτημα ωστόσο που προκύπτει, είναι πώς θα είστε σίγουροι πως η κατηγοριοποίηση των προϊόντων σας σε ομάδες ακολουθεί τα σωστά «βήματα»; Κι όμως, αρκεί να έχετε κατά νου, πως τα προϊόντα κατηγοριοποιούνται συνήθως με βάση ορισμένα κοινά σημεία:
#1 «Κύκλος της ζωής» των προϊόντων
Ομαδοποίηση προϊόντων με βάση τα στάδια του «κύκλου της ζωής» τους, όπως νέα προϊόντα, αναπτυσσόμενα προϊόντα ή ήδη γνώριμα προϊόντα στο καταναλωτικό κοινό. Φυσικά, διαφορετικά στάδια του «κύκλου της ζωής» των προϊόντων μπορεί να απαιτούν διαφορετικές προσεγγίσεις διαφήμισης.
#2 Γραμμή παραγωγής
Κατηγοριοποίηση των προϊόντων με βάση την επωνυμία, τον τύπο του προϊόντος ή τη σειρά προϊόντων τους. Αυτό επιτρέπει στους διαφημιστές να επικεντρωθούν στην προώθηση συγκεκριμένων πλεονεκτημάτων των προϊόντων τους.
#3 Απόδοση διαφημίσεων
Οι ομάδες προϊόντων δημιουργούνται με βάση την απόδοση των προϊόντων. Για παράδειγμα, υπάρχουν τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις (best-selling), προϊόντα με υψηλό ACoS ή χαμηλό ποσοστό μετατροπής. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να προσαρμόσουν τις στρατηγικές της ΔΕΗ για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Ομολογουμένως, μία καμπάνια PPC αποτελεί μία μικρή αλλά σημαντική επένδυση για την πορεία ενός brand store. Ωστόσο είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως πρόκειται για μία χρονοβόρα διαδικασία που απαιτεί συγκεκριμένες ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα αποτελέσματα και να ωφελήσει μακροπρόθεσμα το μέλλον της επιχείρησής σας. Γι’ αυτόν τον λόγο, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η καθοδήγηση από έναν ειδικό σύμβουλο είναι πολύτιμη για κάθε πωλητή.
Leave a Reply