Ο Οκτώβριος είναι ένας μήνας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους πωλητές στην Amazon, καθώς αποτελεί τη γέφυρα ανάμεσα στο τέλος του καλοκαιριού και την αρχή της πιο έντονης περιόδου αγορών του έτους (Black Friday, Cyber Monday και Χριστούγεννα). 

Οι καταναλωτές σε αυτήν τη φάση δείχνουν αυξημένη διάθεση να αγοράσουν προϊόντα που σχετίζονται με την εποχικότητα, αλλά ταυτόχρονα ξεκινούν να προετοιμάζονται για τις μεγάλες εκπτώσεις. Γνωρίζοντας τις τάσεις του Οκτωβρίου, μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας, να στοχεύσετε καλύτερα τα κοινά σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

#1 Εποχικά προϊόντα και Halloween

Ο Οκτώβριος είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το Halloween, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και σε πολλές άλλες αγορές. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές αναζητούν στολές, αξεσουάρ μεταμφίεσης, διακοσμητικά για το σπίτι, αλλά και γλυκίσματα ή ειδικές συσκευασίες τροφίμων. Αν έχετε τη δυνατότητα να προσφέρετε τέτοια προϊόντα, αξίζει να δώσετε έμφαση στη βελτιστοποίηση των listings σας με σχετικά keywords, φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και θεματικές καμπάνιες διαφήμισης. Ακόμη και αν δεν διαθέτετε προϊόντα αποκλειστικά για το Halloween, μπορείτε να τα συνδέσετε δημιουργικά με την εποχικότητα, για παράδειγμα ένα φωτιστικό ως «Halloween home décor» ή ένα gadget κουζίνας ως «Halloween party essential».

#2 Αρχή προετοιμασίας για Black Friday και Χριστούγεννα

Παράλληλα με την εποχικότητα, τον Οκτώβριο πολλοί καταναλωτές ξεκινούν να κάνουν τις πρώτες τους αγορές ενόψει Black Friday και Χριστουγέννων. Έρευνες δείχνουν ότι οι πιο οργανωμένοι αγοραστές προτιμούν να ξεκινούν νωρίς, ώστε να αποφύγουν την πίεση και τις πιθανές ελλείψεις. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να προωθήσετε προϊόντα που θεωρούνται ιδανικά για δώρα, όπως ηλεκτρονικά, παιχνίδια, βιβλία, είδη σπιτιού και προσωπικής φροντίδας. Η στρατηγική σας εδώ θα πρέπει να εστιάσει στην καλή διαχείριση αποθεμάτων, στη χρήση κουπονιών και προσφορών και στη διαρκή βελτιστοποίηση των καταχωρίσεών σας.

#3 Άνοδος κατηγοριών που σχετίζονται με το σπίτι

Καθώς οι θερμοκρασίες πέφτουν σε πολλές αγορές, οι καταναλωτές στρέφονται σε προϊόντα που σχετίζονται με το σπίτι και τη θαλπωρή. Κατηγορίες όπως home & kitchen, διακόσμηση, είδη θέρμανσης, κουβέρτες, αλλά και μικροσυσκευές κουζίνας καταγράφουν άνοδο. Επίσης, αυξάνεται το ενδιαφέρον για προϊόντα ψυχαγωγίας στο σπίτι, όπως επιτραπέζια παιχνίδια ή ηλεκτρονικές συσκευές. Αν δραστηριοποιείστε σε αυτούς τους τομείς, τώρα είναι η στιγμή να τονίσετε την αξία των προϊόντων σας και να προσαρμόσετε τις περιγραφές τους ώστε να συνδέονται με την έννοια της άνεσης και της οικογενειακής στιγμής.

#4 Ενίσχυση fitness και προσωπικής φροντίδας

Ο Οκτώβριος φέρνει επίσης μια στροφή των καταναλωτών σε θέματα υγείας και προσωπικής φροντίδας. Πολλοί θέλουν να προετοιμαστούν για τον χειμώνα, είτε με συμπληρώματα διατροφής, είτε με αθλητικό εξοπλισμό για προπόνηση στο σπίτι, είτε με προϊόντα ευεξίας. Αυτή η τάση σας δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε keywords σχετικά με το «home fitness», το «wellness» και το «self-care», προσαρμόζοντας αντίστοιχα τις προωθητικές σας ενέργειες.

#5 Στρατηγικές για να επωφεληθείτε

Για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τις τάσεις του Οκτωβρίου, προτείνεται να:

  • Εστιάσετε σε στοχευμένη διαφήμιση (Amazon Sponsored Products & Sponsored Brands)
  • Χρησιμοποιήσετε A+ Content και βίντεο για πιο πειστικές καταχωρίσεις
  • Ελέγξετε την επαρκή διαθεσιμότητα αποθεμάτων, ώστε να μην ξεμείνετε σε περίοδο αυξημένης ζήτησης
  • Δημιουργήσετε πακέτα προσφορών ή bundles, ειδικά για προϊόντα δώρων

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας όπου οι καταναλωτές κινούνται ανάμεσα στην αναζήτηση εποχικών προϊόντων και στην προετοιμασία για τις μεγάλες εκπτώσεις και τα Χριστούγεννα. Αν γνωρίζετε αυτές τις τάσεις και τις ενσωματώσετε στη στρατηγική σας, θα καταφέρετε όχι μόνο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, αλλά και να τοποθετηθείτε σωστά στην αγορά ενόψει της πιο απαιτητικής περιόδου του έτους. Εσείς έχετε τη δυνατότητα να μετατρέψετε τις καταναλωτικές ανάγκες σε ευκαιρίες ανάπτυξης – και ο Οκτώβριος είναι το ιδανικό σημείο εκκίνησης.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!