Tο Inbound Marketing αφορά στα μέσα που χρησιμοποιεί μία εταιρεία για να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών. Τι σημαίνει αυτό; Πως ήρθε η στιγμή να αφήσετε στην άκρη τους «παραδοσιακούς» τρόπους διαφήμισης, όπως ραδιόφωνο, διαφημίσεις στην τηλεόραση, flyers για πωλήσεις, spam, email marketing, telemarketing και να επενδύσετε σε σύγχρονους τρόπους προβολής μιας εταιρείας μέσω blogs, videos, infographics, eBooks, newsletters, whitepapers, SEO, social media marketing και άλλες μορφές Content Marketing.
Με δύο λόγια, το Inbound Marketing έχει την ικανότητα να βοηθήσει μία εταιρεία στη διαδικασία ανακάλυψης της από υποψήφιους αγοραστές των υπηρεσιών και προϊόντων της. Ποιες είναι ωστόσο, οι στρατηγικές Inbound Marketing που πρέπει να ακολουθήσει μία εταιρεία, ώστε να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών, για αυξημένες πωλήσεις στην Amazon;
1. Δημιουργήστε περιεχόμενο φιλικό προς κινητά
Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πλέον τα κινητά τους τηλέφωνα περισσότερο από τους υπολογιστές τους για να αναζητήσουν και να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι εάν θέλετε η επιχείρησή σας στην Amazon να είναι επιτυχημένη, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δημιουργείτε περιεχόμενο ειδικά για κινητά τηλέφωνα.
Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Google σκοπεύει να μην εμφανίζει ιστότοπους που δεν ανταποκρίνονται σε άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση σε κινητές συσκευές, γεγονός που θα έκανε ουσιαστικά τις λίστες προϊόντων σας «αόρατες» στο διαδίκτυο.
2. Εστιάστε στο SEO
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ένα «εργαλείο» που χρησιμοποιούν οι πωλητές της Amazon για να κάνουν τις καταχωρίσεις τους πιο «ορατές» στο διαδίκτυο, τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και στους ίδιους τους ερευνητές.
Εάν είστε νέος στο Amazon SEO, μπορεί να θέλετε να προσλάβετε έναν σύμβουλο της Amazon για να σας καθοδηγήσει στη διαδικασία, καθώς είναι ελαφρώς πιο περίπλοκη από το τυπικό SEO. Επιτρέποντάς σας, λοιπόν, να πουλάτε διακριτικά τα προϊόντα σας χωρίς να είστε ενοχλητικοί, η χρήση λέξεων-κλειδιών με στρατηγική τοποθέτηση μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τύπο διαφήμισης της Amazon.
3. Βρείτε καλούς copywriters
Για να δημιουργήσετε πολύτιμο περιεχόμενο, χρειάζεστε καλούς copywriters. Χρειάζεστε μια ομάδα για να γράψετε τις περιγραφές των προϊόντων σας, τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας, τα email σας και οποιαδήποτε άλλα εργαλεία χρησιμοποιείτε για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας.
Και πάλι, αξίζει να σημειωθεί ότι η σύνταξη περιεχομένου για την Amazon είναι πολύ διαφορετική από τη σύνταξη περιεχομένου για τον δικό σας ιστότοπο. Πρέπει να έχετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες για να χρησιμοποιήσετε τη σωστή γλώσσα και τα κατάλληλα keywords.
4. Χρησιμοποιήστε τη δύναμη των social media
Αν και το Amazon SEO είναι σημαντικό, δεν αρκεί από μόνο του όταν πρόκειται για την πώληση προϊόντων στην Amazon. Πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε άλλες πλατφόρμες για να προωθήσετε τα προϊόντα σας και να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας στην Amazon, όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest.
Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα μια καμπάνια μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας, τότε είναι η ώρα να ξεκινήσετε. Με τη δυνατότητα ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας και της αύξησης της εμπιστοσύνης στην επιχείρησή σας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πολύτιμο εργαλείο Inbound Marketing.
5. Χρησιμοποιήστε εργαλεία αυτοματισμού
Τα εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή για μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν τον χρόνο ή τους πόρους να πραγματοποιήσουν μόνες τους εκστρατείες μάρκετινγκ.
Γι’ αυτόν τον λόγο, υπάρχουν πολλά εργαλεία αυτοματισμού που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που διαχειρίζονται τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για εσάς, εκείνων που στέλνουν αυτοματοποιημένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ακόμη και εκείνων που παρέχουν στους πελάτες σας εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο.
Παρόλο που μπορείτε να βρείτε μερικά δωρεάν εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, αυτά είναι συχνά περιορισμένα στις δυνατότητές τους και ενδέχεται να μην προσφέρουν όλα όσα χρειάζεστε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σε μια ανταγωνιστική πλατφόρμα όπως η Amazon.
6. Κατανοήστε τον αλγόριθμο της Amazon
Όπως προαναφέρθηκε, το Amazon SEO διαφέρει από το κανονικό SEO. Αυτό συμβαίνει γιατί η Amazon έχει τον δικό της αλγόριθμο, ο οποίος είναι εντελώς ξεχωριστός από αυτόν της Google. Συνήθως, η Amazonεξετάζει πολλούς βασικούς παράγοντες που σχετίζονται με το προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένων των κριτικών προϊόντων, των στοχευμένων λέξεων-κλειδιών και της τιμής του προϊόντος, καθώς και πτυχές που σχετίζονται με τον προμηθευτή, όπως οι πολιτικές αποστολής σας.
Πρέπει επίσης να γνωρίζετε για το Amazon’s Buy Box. Αυτή είναι μια δυνατότητα που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά των καταχωρίσεων προϊόντων και κάνει την επιχείρησή σας την προεπιλεγμένη επιλογή όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στην επιλογή «Προσθήκη στο καλάθι».
Ο αλγόριθμος της Amazon εξελίσσεται συνεχώς, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσετε με αυτή την εξελικτική πορεία του συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου. Εάν λοιπόν, δυσκολεύεστε να προσέξετε τα προϊόντα σας, απευθυνθείτε σε μία εταιρεία που θα σας βοηθήσει να μάθετε τα πάντα γύρω από την Αmazon, όπως φυσικάτο πώς να στήσετε ένα επιτυχημένο κατάστημα στην πλατφόρμα σε παγκόσμιο επίπεδο, για να είστε πάντα ένα «βήμα» μπροστά από τον αλγόριθμο.
Leave a Reply