Το Amazon PPC (Pay-Per-Click) είναι μια διαφημιστική υπηρεσία που επιτρέπει στους πωλητές να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε καταλόγους αποτελεσμάτων αναζήτησης και σε άλλες σελίδες της Amazon. Μάλιστα, μπορείτε να ρωτήσετε για συγκεκριμένες πληροφορίες ή να αναζητήσετε βοήθεια σχετικά με τη χρήση του, από τους ειδικούς μας συμβούλους.
Αυτό που είναι σημαντικό να γνωρίζετε, είναι πως με το Amazon PPC, οι πωλητές καθορίζουν έναν προϋπολογισμό και πληρώνουν μόνο όταν οι καταναλωτές κάνουν «κλικ» στις διαφημίσεις τους. Ωστόσο, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορους τύπους διαφημίσεων, όπως Sponsored Products, Sponsored Brands και Sponsored Display.
Το σημαντικό βεβαίως, για καθέναν από αυτούς τους τύπους, είναι να επιλέξετε τις κατάλληλες λέξεις – «κλειδιά» και να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημίσεων για βελτιστοποίηση.
Τι προσφέρει το Sponsored Products;
Το Sponsored Products είναι ένα πρόγραμμα διαφημίσεων του Amazon PPC, που επιτρέπει στους πωλητές να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης και σε σελίδες λεπτομερειών προϊόντων.
Οι διαφημίσεις εμφανίζονται ως «Sponsored Products» και ο πωλητής πληρώνει μόνο όταν ένας πελάτης κάνει «κλικ» στη διαφήμιση. Μάλιστα, η λειτουργία του είναι βασισμένη σε λέξεις – «κλειδιά» που επιλέγει ο πωλητής. Όταν ένας χρήστης λοιπόν, αναζητά μια από αυτές τις λέξεις – «κλειδιά», η διαφήμιση εμφανίζεται.
Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να επιλέξετε προσεκτικά τις λέξεις – «κλειδιά», έτσι ώστε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της διαφήμισής σας.
Τι προσφέρει το Sponsored Brands;
Το Sponsored Brands είναι ένα πρόγραμμα διαφημίσεων του Amazon PPC που επιτρέπει στους πωλητές να προβάλλουν μια σειρά προϊόντων τους, μαζί με το λογότυπό τους και έναν τίτλο. Οι διαφημίσεις Sponsored Brands εμφανίζονται σε ποικίλα σημεία στην Amazon, όπως σε σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης και στο κινητό.
Ο τρόπος λειτουργίας του, είναι παρόμοιος με το Sponsored Products, αλλά εδώ ο πωλητής προβάλλει ομαδικά προϊόντα του με κοινό θέμα ή συναφή χαρακτηριστικά. Οι καταναλωτές καλούνται να κάνουν «κλικ» στη διαφήμιση και να εξερευνήσουν τη συλλογή προϊόντων του πωλητή.
Η χρήση ενδείκνυται για πωλητές που θέλουν να προωθήσουν μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων τους και να ενισχύσουν τον αναγνωρισιμότητά τους με ένα προσανατολισμένο brand messaging.
Τι προσφέρει το Sponsored Display;
Το Sponsored Display είναι ένα πρόγραμμα διαφημίσεων του Amazon PPC που επιτρέπει στους πωλητές να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε πελάτες που επισκέπτονται άλλες σελίδες εκτός της Amazon. Οι διαφημίσεις Sponsored Display μπορεί να εμφανιστούν σε διάφορα σημεία στον ιστό, συμπεριλαμβανομένων σελίδων περιεχομένου και εφαρμογών.
Ο τρόπος λειτουργίας τους βασίζεται σε διάφορα στοιχεία, όπως τον στόχο του προϊόντος, το κοινό και τον προϋπολογισμό που έχει καθορίσει ο πωλητής. Η διαφήμιση εμφανίζεται μπροστά σε πελάτες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για παρόμοια προϊόντα, αυξάνοντας τις πιθανότητες ανταπόκρισης.
Αυτή η μορφή διαφήμισης είναι ιδανική για πωλητές που επιθυμούν να επεκτείνουν την προβολή των προϊόντων τους έξω από την Amazon και να φτάσουν νέους πελάτες.
Η επιλογή του τύπου διαφήμισης στην Amazon εξαρτάται από τους στόχους και τη στρατηγική πώλησης του πωλητή. Ορισμένοι πωλητές επιλέγουν Sponsored Products για προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ άλλοι προτιμούν τα Sponsored Brands για τη δημιουργία ενός ενιαίου brand message. Το Sponsored Display, από την άλλη, μπορεί να είναι καλή επιλογή για όσους θέλουν να φτάσουν πελάτες και έξω από τον ιστότοπο της Amazon. Κατά την επιλογή, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψιν σας τον τύπο προϊόντος, το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και τους στόχους της καμπάνιας σας.
Leave a Reply