Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή! Η διαφημιστική πλατφόρμα της Amazon παρέχει διαφημιστικές λύσεις για τις επιχειρήσεις, ώστε να συνδεθούν με τους πελάτες. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι πιστεύουν πως οι διαφημίσεις της Amazon είναι ίδιες με τις διαφημίσεις της Google, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Και αυτό, διότι παρόλο που και οι δύο ακολουθούν το ίδιο μοντέλο Pay Per Click, οι καμπάνιες της Amazon είναι πολύ διαφορετικές από τις καμπάνιες της Google, μιας και οι πρώτες κατατάσσονται με βάση τα κέρδη, ενώ οι δεύτερες κατατάσσονται με βάση το ποσοστό κλικ (CTR).
Αρκεί να έχετε κατά νου πως ο μοναδικός σκοπός των διαφημίσεων Amazon είναι η πραγματοποίηση πωλήσεων, ενώ οι διαφημίσεις Google χρησιμοποιούνται και για διάφορους άλλους σκοπούς, όπως η δημιουργία leads και η αύξηση της επισκεψιμότητας και θα ακολυθήσετε τα σωστά «βήματα» για μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
Τα θετικά στοιχεία που αποφέρουν οι διαφημίσεις της Amazon
Ναι, οι διαφημίσεις Amazon είναι προσανατολισμένες στις πωλήσεις, γι’ αυτό και είναι ιδανικές για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που θέλουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Το ερώτημα ωστόσο, είναι ποια είναι τα οφέλη της διαφήμισης;
- Βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας
- Πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες
- Ασφαλές περιβάλλον που επιθυμούν οι διαφημιζόμενοι
- Βελτιωμένη ορατότητα του προϊόντος και ιστορικό πωλήσεων του προϊόντος
Οι τύποι διαφήμισης της Amazon
Αναφορικά με τους τύπους διαφημίσεων της Amazon, υπάρχουν πολλές κατηγορίες αναλόγως με τον στόχο που θέλει να πετύχει η κάθε επωνυμία. Ειδικότερα:
- Χορηγούμενες διαφημίσεις της Amazon
Οι διαφημίσεις PPC (Pay Per Click) προορίζονται για μεμονωμένες καταχωρίσεις προϊόντων στην Amazon. Οι διαφημίσεις που χρηματοδοτούνται από την Amazon είναι από τους καλύτερους και αποτελεσματικότερους τρόπους για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής και να κάνετε τα προϊόντα σας να ανακαλύπτονται.
- Διαφημίσεις προβολής προϊόντων της Amazon
Αυτές είναι οι διαφημίσεις PPC (Pay Per Click) που εμφανίζονται σε διάφορα μέρη. Εμφανίζονται στις σελίδες λεπτομερειών των προϊόντων, κάτω από τα αποτελέσματα αναζήτησης, στην κορυφή της σελίδας καταχώρισης προσφορών και στις σελίδες κριτικών πελατών.
- Εγγενείς διαφημίσεις της Amazon
Μπορείτε να τοποθετήσετε αυτές τις διαφημίσεις στον ιστότοπο της μάρκας σας, ενώ ο συγκεκριμένος τύπος διαφημίσεων κατηγοριοποιείται σε τρεις κατηγορίες: Αναζήτηση διαφημίσεων, Προσαρμοσμένες διαφημίσεις, Αγγελίες σύστασης. Πιο συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις αναζήτησης είναι αυτές που καταλαμβάνουν τον ιστότοπό σας με βάση τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι πελάτες στην Amazon, οι διαφημίσεις σύστασης είναι αυτές που μπορείτε να τοποθετήσετε σε σελίδες άρθρων προϊόντων και οι προσαρμοσμένες διαφημίσεις θα επιλέξουν τα προϊόντα σας και θα τα τοποθετήσουν σε θέσεις άρθρων προϊόντων.
- Διαφημίσεις βίντεο της Amazon
Μπορείτε να τοποθετήσετε αυτές τις διαφημίσεις βίντεο σε ιστότοπους που ανήκουν στην Amazon, όπως το Amazon.com, το IMDb και συσκευές με δυνατότητα Amazon, όπως το Fire TV.
- Κατάστημα της Amazon
Μπορείτε να παρουσιάσετε τα προϊόντα της μάρκας σας χρησιμοποιώντας διάφορες λειτουργίες του καταστήματος Amazon και αυτός είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε τη μάρκα σας.
Είναι αλήθεια, πως ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι η δημιουργία μίας επωνυμίας στην Amazon είναι μια απλή διαδικασία, η έκθεση θέλει περισσότερο χρόνο. Και αυτό, διότι υπάρχουν τόσοι πολλοί πωλητές για ένα και μόνο προϊόν που είναι δύσκολο να αποκτήσουν την απαραίτητη προβολή που θα βοηθήσει στη δημιουργία πωλήσεων. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να λάβετε σοβαρά υπόψιν σας τη διαφημιστική πορεία της επωνυμίας σας, αφού πρωτίστους συμβουλευτείτε τους ειδικούς συμβούλους μας.
Leave a Reply