Αν δραστηριοποιείσαι επιχειρηματικά μέσω της Amazon, σίγουρα γνωρίζεις πως μία καλή στρατηγική στη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι το «κλειδί» για να ανεβάσεις τα προϊόντα σου στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης, να αποκτήσει η σελίδα σου μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και να εξασφαλίσεις περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σου. Ακριβώς για αυτό, δεν πρέπει να παραβλέπεις τον αλγόριθμό Α10 ή αλλιώς, A10 Search Algorithm, δηλαδή το σύστημα που καθορίζει, προσδιορίζει και βελτιώνει τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται στις αναζητήσεις.
Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος λαμβάνει υπόψη πολλούς άλλους διαφορετικούς παράγοντες για τον προσδιορισμό και την κατάταξη μίας προϊοντικής καταχώρισης, με απώτερο σκοπό να παρέχει μία βελτιωμένη και πιο εύστοχη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές. Είναι χρήσιμο, λοιπόν, να κατανοήσεις πώς καθορίζει το Α10 την κατάταξη των προϊόντων, ώστε να μπορέσεις να το αξιοποιήσεις σε συνδυασμό με το SEO προς όφελος της επιχείρησής σου. Πιο αναλυτικά, οι παράγοντες που εξετάζει το Α10 είναι η συνάφεια του κειμενικού περιεχομένου μίας καταχώρησης, δηλαδή τη συνάφεια του τίτλου και της περιγραφής, η ταχύτητα που παρουσιάζει στις πωλήσεις, το απόθεμα και η τιμή που έχει ένα προϊόν.
Συνεπώς, για να μπορέσεις να εκμεταλλευτείς τα πλεονεκτήματα που σου προσφέρει το Α10, οι τίτλοι των προϊόντων σου είναι το πρώτο σημείο στο οποίο αξίζει να επενδύσεις. Πώς; Ακολουθώντας τις συμβουλές που έχουμε συγκεντρώσει στην παρακάτω λίστα.
#1 Τα στοιχεία που χρειάζεται να συμπεριλάβεις στην περιγραφή του τίτλου
Όσο πιο συναφής είναι ο τίτλος ενός προϊόντος σε σχέση με την αναζήτηση ενός καταναλωτή, τόσο πιο πιθανό είναι να δώσει το «κλικ» ο αγοραστής. Και τι χρειάζεται να περιλαμβάνει ένας τίτλος για να είναι έγκυρος; Σίγουρα, την ονομασία του brand, το όνομα του προϊόντος, το υλικό, το χρώμα και το μέγεθός του. Η σειρά με την οποία θα τοποθετήσεις αυτά τα βασικά στοιχεία στον τίτλο του προϊόντος, εξαρτάται από το τι λειτουργεί καλύτερα για την καταχώρησή σου, όμως, είναι απαραίτητο τα πιο σημαντικά, δηλαδή το όνομα και το brand, να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις. Όσο για τις επιμέρους λεπτομέρειες, όπως το χρώμα και το μέγεθος, μπορείς να μην τις προσθέσεις ολογράφως αλλά εν συντομία. Για παράδειγμα, S αντί για small, 1 αντί για one, WHT αντί για white στο χρώμα.
Extra tip: Μέσα από τα online courses που έχουμε ετοιμάσει, μπορείς να μάθεις αναλυτικά πώς θα πραγματοποιήσεις μία πετυχημένη προϊοντική καταχώρηση που θα αυξήσει τα κέρδη της επιχείρησής σου.
#2 Τοποθέτησε τα key words που θα αναδείξουν το προϊόν στην αναζήτηση
Εκτός από τα βασικά στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω, είναι απαραίτητο να συμπεριλάβεις στον τίτλο ενός προϊόντος μερικά σημαντικά key words, ώστε να ανεβάσεις τη θέση του προϊόντος στην κατάταξη της αναζήτησης. Για παράδειγμα, αν εμπορεύεσαι καλλυντικά και φαρμακευτικά προϊόντα, όπως κρέμες προσώπου, θα μπορούσες να συμπεριλάβεις μερικά key words του τύπου, «για ξηρό και κανονικό δέρμα» ή «για καθημερινή χρήση», αφού πρώτα παραθέσεις τις βασικές πληροφορίες που αφορούν στο προϊόν. Εναλλακτικά, μπορείς να προσθέσεις κάτι πιο περιγραφικό, όπως «κρεμώδες» ή «αναζωογονητικό». Σε κάθε περίπτωση, μην το παρακάνεις με τις λέξεις-κλειδιά, καθώς ένας μεγάλος τίτλος δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικός για τους καταναλωτές, ούτε για την Amazon. Προσπάθησε να βάλεις τις λέξεις στη σωστή σειρά, να ξεχωρίσεις ποια key words αξίζουν μία θέση στον τίτλο, ώστε ο τίτλος να είναι εύστοχος και περιγραφικός για τον καταναλωτή. Πρακτικά, ένας τίτλος δεν πρέπει να ξεπερνά τους 200 χαρακτήρες, όμως, αυτός ο αριθμός διαφοροποιείται ανάλογα με την εκάστοτε προϊοντική κατηγορία, αφού στην κατηγορία των καλλυντικών προϊόντων, ο τίτλος καλό θα ήταν να περιορίζεται στους 50 χαρακτήρες.
#3 Τα dont‘s που πρέπει να αποφύγεις για μία καλύτερη θέση στην κατάταξη
Είναι σημαντικό να θυμάσαι πως το σύστημα του A10 Search Algorithm μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος της επιχείρησής σου, αρκεί να τον χρησιμοποιήσεις με έξυπνο τρόπο. Ακριβώς για αυτό, να ξέρεις πως υπάρχουν μερικές κρυφές «παγίδες» τις οποίες καλό θα ήταν να αποφύγεις, αν θέλεις να πετύχεις το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, απέφυγε τα κεφαλαία γράμματα στους τίτλους, καθώς μπορεί να είναι ελκυστικά για τους καταναλωτές, όμως, ο αλγόριθμος της Amazon δεν τα προτιμά. Επιπλέον, μην τοποθετείς στον τίτλο πληροφορίες όπως η ένδειξη «free shipping» ή κωδικούς HTML, διότι δεν είναι πληροφορίες που ενδιαφέρουν άμεσα τον καταναλωτή, ενώ αναζητεί το προϊόν που θέλει να αγοράσει.
Συνοψίζοντας, ο τίτλος μίας καταχώρισης είναι η σημαντικότερη λεπτομέρεια, για να εξασφαλίσεις μία κορυφαία θέση στην κατάταξη της αναζήτησης και να αυξήσεις τις πωλήσεις του προϊόντος σου. Αφιέρωσε χρόνο για να δημιουργήσεις έναν ελκυστικό τίτλο, ο οποίος θα τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή, ενώ συγχρόνως, θα πληροί τις προδιαγραφές για να λάβει την έγκριση του A10 Search Algorithm και της Amazon.
Leave a Reply