Η δημιουργία ελκυστικών και αποδοτικών καταχωρίσεων προϊόντων είναι κρίσιμη για την επιτυχία των πωλήσεων στην Amazon. Καθώς ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν πολλές επιλογές, η σωστή παρουσίαση των προϊόντων σας μπορεί να κάνει τη διαφορά. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό οι καταχωρίσεις να είναι βελτιστοποιημένες τόσο για τους αλγορίθμους αναζήτησης της Amazon όσο και για την εμπειρία του χρήστη. 

Ακολουθούν έξι τρόποι για να δημιουργήσετε καταχωρίσεις που ξεχωρίζουν και ενισχύουν την προβολή των προϊόντων σας.

#1 Χρησιμοποιήστε τον σωστό τίτλο προϊόντος

Ο τίτλος είναι το πρώτο στοιχείο που βλέπουν οι χρήστες όταν αναζητούν προϊόντα στην Amazon, και επίσης είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία για τον αλγόριθμο αναζήτησης της πλατφόρμας. Η Amazon επιτρέπει τίτλους με μέχρι 200 χαρακτήρες, και αυτός πρέπει να περιλαμβάνει τις πιο σημαντικές πληροφορίες για το προϊόν, όπως:

  • Μάρκα
  • Τύπος προϊόντος
  • Κύρια χαρακτηριστικά (π.χ. μέγεθος, χρώμα, υλικό)
  • Στοιχεία που κάνουν το προϊόν να ξεχωρίζει (π.χ. «οικολογικό», «αντιβακτηριδιακό», «για εξωτερικούς χώρους»)

#2 Βελτιστοποιήστε τις περιγραφές και τα bullet points

Οι περιγραφές και τα bullet points είναι τα επόμενα στοιχεία που θα προσελκύσουν την προσοχή του χρήστη. Οι καταναλωτές στην Amazon, συχνά, αναζητούν γρήγορες και σαφείς πληροφορίες, οπότε τα bullet points είναι ιδανικά για να αναδείξετε τα βασικά χαρακτηριστικά και τα οφέλη του προϊόντος σας. Αυτά τα σημεία πρέπει να είναι σύντομα, σαφή και να επικεντρώνονται στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα.

#3 Επιλέξτε τις σωστές κατηγορίες και χαρακτηριστικά

Η σωστή κατηγοριοποίηση των προϊόντων σας στην Amazon είναι θεμελιώδης για την ανακάλυψη του από πιθανούς αγοραστές. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας ανήκει στην κατάλληλη κατηγορία και υποκατηγορία. Για παράδειγμα, αν πουλάτε μια συσκευή γυμναστικής, πρέπει να την καταχωρίσετε στην κατηγορία «Αθλητικά & Υπαίθριες Δραστηριότητες» και όχι σε μια πιο γενική κατηγορία όπως «Οικιακά Σκεύη».

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να συμπληρώσετε όλες τις διαθέσιμες επιλογές χαρακτηριστικών που προσφέρει η Amazon για το προϊόν σας. Αν το προϊόν σας έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως μέγεθος, χρώμα, υλικό κατασκευής, βεβαιωθείτε ότι τα έχετε προσθέσει σωστά, ώστε να διευκολύνετε τις αναζητήσεις.

#4 Βελτιώστε τις εικόνες προϊόντων

Η ποιότητα των εικόνων παίζει σημαντικό ρόλο στην απόφαση του αγοραστή. Η Amazon επιτρέπει τη χρήση πολλαπλών εικόνων για κάθε προϊόν, οπότε εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να δείξετε το προϊόν σας από πολλές γωνίες και σε διάφορες καταστάσεις χρήσης. Οι εικόνες πρέπει να είναι καθαρές, υψηλής ανάλυσης (τουλάχιστον 1000 x 1000 pixels) και να αναδεικνύουν το προϊόν με φυσικό και ελκυστικό τρόπο.

Η χρήση εικόνας που δείχνει το προϊόν σε δράση ή το προϊόν σε σχέση με καθημερινά αντικείμενα μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα το μέγεθος και την ποιότητα του προϊόντος.

#5 Διαχείριση κριτικών και αξιολογήσεων

Οι κριτικές είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση του αγοραστή στην Amazon. Η συλλογή θετικών κριτικών και η ενεργή διαχείριση των αρνητικών είναι ζωτικής σημασίας. Ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες να αφήσουν θετικές κριτικές και απαντήστε στις αρνητικές με ευγένεια και επαγγελματισμό, προσφέροντας λύσεις σε οποιαδήποτε προβλήματα.

Η διατήρηση υψηλής βαθμολογίας και θετικών κριτικών ενισχύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και βελτιώνει την ορατότητα του προϊόντος σας στην πλατφόρμα.

#6 Χρησιμοποιήστε εργαλεία της Amazon για βελτιστοποίηση

Η Amazon παρέχει πληθώρα εργαλείων για τους πωλητές, όπως το Amazon A+ Content και το Enhanced Brand Content, που επιτρέπουν στους πωλητές να εμπλουτίσουν τις καταχωρίσεις τους με επιπλέον πληροφορίες, εικόνες και βίντεο. Χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία, μπορείτε να προσφέρετε μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία στον πελάτη, καθιστώντας την καταχώρισή σας πιο ελκυστική και ενημερωμένη.

Η βελτιστοποίηση των καταχωρίσεων στην Amazon είναι κρίσιμη για την επιτυχία σας στην πλατφόρμα. Επικεντρωθείτε στον τίτλο, τις περιγραφές, τις εικόνες και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας, ενώ αξιοποιείτε τα εργαλεία της Amazon για να δημιουργήσετε πιο ελκυστικές και αποτελεσματικές καταχωρίσεις. Με τη σωστή στρατηγική και την τακτική παρακολούθηση της απόδοσης, καθώς και με τη βοήθεια των ειδικών μας συμβούλων, μπορείτε να ενισχύσετε την προβολή των προϊόντων σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!