Η αλήθεια είναι πως η παγκόσμια αγορά είναι «πολυσύχναστη». Φυσικά, το γεγονός αυτό έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και για τους πωλητές της Amazon. Ωστόσο εκείνο που θα σας βοηθήσει ακόμη περισσότερο να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους, είναι να διασφαλίζετε με κάθε τρόπο ότι το νέο σας προϊόν έχει όλα όσα χρειάζεται για να ξεχωρίζει από το πλήθος.
Τι σημαίνει αυτό; Πως η προετοιμασία για την κυκλοφορία προϊόντων στην Amazon απαιτεί περισσότερη δουλειά από ό,τι σε άλλους ιστότοπους. Δεν χρειάζεται όμως κανένας λόγος ανησυχίας, αφού αρκεί να ακολουθήσετε τέσσερις συμβουλές που είναι ικανές να σας λύσουν πολλά ζητήματα.
Η ποιότητα των προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας
Φυσικά, το Α και το Ω για να προωθήσετε ένα νέο προϊόν στην αγορά είναι η ποιότητα. Ποιο είναι λοιπόν το πρώτο «βήμα»; Μα φυσικά μία έρευνα για το συγκεκριμένο προϊόν, καθώς πρέπει να γνωρίζετε εκ των προτέρων εάν υπάρχει κενό στην αγορά για αυτό το προϊόν και κατ’ επέκταση εάν αξίζει να το πουλήσετε. Οι ερωτήσεις λοιπόν που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας είναι οι εξής: «Η αγορά έχει χώρο για το προϊόν σας;», «Είναι η ποιότητά του αρκετά υψηλή για να κάνει τον κόσμο να το θέλει;», «Τι το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;», «Είναι ένα διαχρονικό προϊόν ή βασίζεται σε μια παροδική τάση;», «Ισορροπεί σωστά η ποιότητά του με την ανάλυση κόστους σας;». Βεβαιωθείτε ότι έχετε σαφείς απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις πριν προχωρήσετε περαιτέρω.
Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας είναι σημαντική
Το SEO (Search Engine Optimisation) είναι εξίσου σημαντικό στην Amazon, όπως φυσικά και οπουδήποτε αλλού. Άλλωστε, αυτό ακριβώς είναι η Amazon, μία μηχανή αναζήτησης προϊόντων. Γι’ αυτό, ανακαλύψτε τις λέξεις-«κλειδιά» του προϊόντος σας και κάντε το προϊόν σας ακόμη πιο ελκυστικό. Φυσικά, εκτός από τα keywords υπάρχουν και άλλα στοιχεία που θα βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενό σας.
Οι επαγγελματικές φωτογραφίες είναι ζητούμενο
Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, επαγγελματικές εικόνες. Το ίδιο ισχύει και για τα βίντεο. Εάν δεν έχετε τις δυνατότητες για να δημιουργήσετε τις καλύτερες δυνατές εικόνες, προσλάβετε έναν επαγγελματία. Στη συνέχεια, πριν από την κυκλοφορία του προϊόντος σας στην Amazon, ελέγξτε τις φωτογραφίες και τις περιγραφές τους για τυπογραφικά και πιθανά λάθη, μιας και το κείμενο της εικόνας θα επηρεάσει την κατάταξη των προϊόντων σας. Συν τοις άλλοις χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες διαστάσεις για τις φωτογραφίες των προϊόντων στην Amazon σε συμμόρφωση και με τους κανόνες της Amazon. Έξτρα tip: Η ποιότητα είναι απαραίτητη στο «κομμάτι» των φωτογραφιών, γι’ αυτό μην θεωρείτε ότι η πληρωμή για επαγγελματικές εικόνες είναι σπατάλη χρημάτων.
Ο καθορισμός μιας στρατηγικής PPC είναι απαραίτητος
Το PPC σημαίνει pay-per-click και είναι μια μορφή διαφήμισης. Εν ολίγοις, πληρώνετε κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας αντί για μια καθορισμένη τιμή για μια διαφημιστική καμπάνια. Η Amazon είναι μία από τις τρεις κορυφαίες πλατφόρμες ψηφιακών διαφημίσεων, οπότε μην χάσετε την ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε αυτό το πλεονέκτημα και μάλιστα έναν από τους τρεις τύπους διαφημίσεων Amazon PPC, όπως είναι το «Χορηγούμενο προϊόν», η «Επωνυμία χορηγίας» και η «Προβολή χορηγίας».
Για εσάς λοιπόν που θέλετε να λανσάρετε ένα καινούργιο προϊόν στην αγορά της Amazon, τα παραπάνω tipsγια το product listing που πρέπει να έχετε είναι παραπάνω από απαραίτητα. Ενώ για εσάς που θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα, επιπρόσθετες συμβουλές υπάρχουν και στα online courses που έχουμε ετοιμάσει, τα οποία εξηγούν αναλυτικά πώς μπορεί ένας πωλητής να αξιοποιήσει στο έπακρον τα πλεονεκτήματα και τα εργαλεία που του παρέχει η Amazon.
Leave a Reply