Ο Αύγουστος μπορεί να μην είναι παραδοσιακά ο πιο πολυσύχναστος μήνας του έτους για αγορές, αλλά για τους πωλητές της Amazon, προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. 

Και αυτό, διότι ενώ πολλοί καταναλωτές είναι σε διακοπές ή προετοιμάζονται για την επιστροφή στο σχολείο, ο Αύγουστος μπορεί να γίνει ένας μήνας προετοιμασίας για τις μεγάλες εποχικές πωλήσεις που ακολουθούν. 

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν τους πωλητές της Amazon να αξιοποιήσουν πλήρως την περίοδο του Αυγούστου, πάντα με τη βοήθεια των ειδικών μας συμβούλων.

Εστιάστε σε Back-to-School προϊόντα

Λόγω της επιστροφής στα σχολεία τον Σεπτέμβριο, ο Αύγουστος είναι η ιδανική στιγμή για να προωθήσετε προϊόντα που σχετίζονται με την επιστροφή στα θρανία. Είτε πρόκειται για είδη γραφείου, ρούχα ή τεχνολογικά προϊόντα, αυτά τα είδη γνωρίζουν αυξημένη ζήτηση αυτήν την εποχή. Σκεφτείτε να δημιουργήσετε ειδικές προσφορές ή πακέτα για γονείς και φοιτητές που προετοιμάζονται για τη νέα σχολική χρονιά.

Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά όπως «back-to-school», «school supplies» και «student essentials»στις περιγραφές προϊόντων και τις καμπάνιες σας στηνAmazon. 

Προετοιμασία για την εποχή των διακοπών

Αν και οι γιορτές μπορεί να φαίνονται μακριά, ο Αύγουστος είναι ο ιδανικός μήνας για να ξεκινήσετε την προετοιμασία. Οι πωλητές που είναι έτοιμοι από νωρίς μπορούν να επωφεληθούν από την αυξημένη ζήτηση που θα έρθει με τις γιορτές. Αναλύστε τα περσινά δεδομένα σας για να δείτε ποια προϊόντα είχαν τις καλύτερες πωλήσεις και φροντίστε να είστε καλά προετοιμασμένοι σε επίπεδο αποθεμάτων και διαχείρισης.

Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε τον Αύγουστο για να βελτιστοποιήσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες και να προετοιμάσετε το απόθεμά σας για τη γιορτινή περίοδο. Δώστε έμφαση σε προϊόντα που θα έχουν ζήτηση κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτώσεων και των προσφορών του Black Friday και Cyber Monday.

Αξιοποιήστε το Amazon Prime Day Aftermath

Το Amazon Prime Day, συνήθως, πραγματοποιείται τον Ιούλιο, αλλά ο Αύγουστος είναι η στιγμή να αξιοποιήσετε τα δεδομένα και την εμπειρία που αποκομίσατε από αυτό το γεγονός. Αναλύστε ποια προϊόντα είχαν τις μεγαλύτερες πωλήσεις, ποιες λέξεις-κλειδιά λειτούργησαν καλύτερα και πώς ανταποκρίθηκαν οι πελάτες στις προσφορές σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να σχεδιάσετε τη στρατηγική σας για τον υπόλοιπο χρόνο.

Συμβουλή: Εάν κάποια από τα προϊόντα σας ξεπούλησαν κατά τη διάρκεια του Prime Day, σκεφτείτε να επαναφέρετε αυτές τις προσφορές για περιορισμένο χρόνο τον Αύγουστο. Οι καταναλωτές που έχασαν τις μεγάλες προσφορές μπορεί να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν εάν δουν μια δεύτερη ευκαιρία.

Βελτιστοποιήστε τις λίστες προϊόντων σας

Ο Αύγουστος είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνετε μια πλήρη ανασκόπηση των λιστών των προϊόντων σας. Βεβαιωθείτε ότι οι τίτλοι, οι περιγραφές και οι εικόνες των προϊόντων σας είναι βελτιστοποιημένοι για τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε. Επιπλέον, αναζητήστε ευκαιρίες για τη βελτίωση των κριτικών και της βαθμολογίας των προϊόντων σας.

Συμβουλή: Δοκιμάστε διαφορετικές παραλλαγές τίτλων ή περιγραφών προϊόντων για να δείτε ποια λειτουργεί καλύτερα. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία ανάλυσης της Amazon για να παρακολουθείτε την απόδοση των αλλαγών σας.

Προωθήστε τις προσφορές σας μέσω Social Mediaκαι Influencers

Ενώ η Amazon προσφέρει πολλές δυνατότητες διαφήμισης, ο Αύγουστος είναι μια εξαιρετική περίοδος για να ενισχύσετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σκεφτείτε να συνεργαστείτε με influencers που μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα σας σε μια στοχευμένη ομάδα κοινού. Η δημιουργία καμπανιών στα social media μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αύξηση της προβολής των προϊόντων σας.

Συμβουλή: Επενδύστε σε διαφημίσεις στο Instagram, το Facebook ή το TikTok για να προσεγγίσετε νεότερα κοινά. Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενο που θα ενθαρρύνει τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα σας και να τα μοιραστούν με τους φίλους τους.

Ο Αύγουστος μπορεί να είναι ένας μήνας προετοιμασίας, αλλά για τους πωλητές της Amazon, είναι και μια ευκαιρία για αύξηση των πωλήσεων. Με τις σωστές στρατηγικές, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτόν τον μήνα για να προετοιμαστείτε για την υπόλοιπη χρονιά και να εξασφαλίσετε τη μέγιστη απόδοση από τις προσπάθειές σας. Σκεφτείτε μακροπρόθεσμα, παρακολουθήστε τις τάσεις και προσαρμόστε τη στρατηγική σας για να επιτύχετε τους στόχους σας.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!