Εάν υπάρχει μία κινητήριος δύναμη που ωθεί κάθε πωλητή της Amazon να εμπιστευτεί και να επιλέξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, δεν είναι άλλη από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει, μέσω του επιχειρηματικού μοντέλου, Amazon FBA (Fulfilled by Amazon).
Ωστόσο, επειδή όπως σε κάθε τι, έτσι και στον «κόσμο» της Amazon υπάρχουν «δρόμοι» που υπόσχονται να οδηγήσουν μεμιάς προς την επιτυχία, είναι απαραίτητο να ακολουθήσετε μία μεθοδική επιχειρηματική στρατηγική, η οποία συνδυαστικά με την επιλογή του μοντέλου Amazon FBA, θα αυξήσει τα περιθώρια κέρδους της επιχείρησής σας.
Ιδού, λοιπόν, μερικά από αυτά!
Κάντε focus στη σωστή διαχείριση των αποθεμάτων
Μπορεί οι νέες προκλήσεις στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει ένας νέος πωλητής της Amazon και συγκεκριμένα της υπηρεσίας Amazon FBA, να είναι πολλές, ωστόσο το πιο σημαντικό όλων είναι η διαχείριση του όγκου των αποθεμάτων που συγκεντρώνονται στις αποθήκες. Και αυτό, διότι η Amazon επιβάλλει επιπλέον χρεώσεις για τα προϊόντα που μένουν για αρκετό καιρό απούλητα στα ράφια των αποθηκών της. Τι σημαίνει αυτό; Πως όσο περισσότερα προϊόντα έχει αποθηκεύσει, τόσο περισσότερα χρήματα θα χρειαστεί να καταβάλλει στην Amazon για τη φύλαξή τους.
Extra tip! Ξεκινήστε, συγκεντρώνοντας τα απολύτως απαραίτητα προϊόντα και επιλέγοντας κυρίως τους πιο δημοφιλείς κωδικούς σας. Έτσι, δεν θα χρειαστεί να καταβάλετε στην Amazon πρόσθετες παρακρατήσεις από τα έσοδά σας, λόγω μεγάλου όγκου προϊόντων στις αποθήκες.
Δώστε προσοχή στην αποθήκευση των κατάλληλων προϊόντων
Φυσικά για να μπορείτε να μην ξεφεύγετε στα προϊόντα που «μένουν» για μεγάλα διαστήματα στις αποθήκες της Amazon, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου, ποια προϊόντα έχουν μεγαλύτερη ζήτηση και ποια όχι. Και σε αυτό, «σύμμαχός» σας είναι το Amazon Seller Central, εκεί όπου κάθε πωλητής έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει εκ των προτέρων αν ένα προϊόν θα προχωρήσει με επιτυχία ή αν απλά, θα περιμένει τον αγοραστή εκείνον που θα το επιλέξει. Μάλιστα, εξίσου σημαντικό είναι και το μέγεθος του αντικειμένου που θα αποφασίσετε να στείλετε στις αποθήκες, μιας και όσο μεγαλύτερο είναι το μέγεθος τόσο μεγαλώνει και το κόστος.
Extra tip! Εμπιστευτείτε τους κατάλληλους συμβούλους μας έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ασχολείστε εξ’ ολοκλήρου με τη διαχείριση του αποθέματος που θα τοποθετήσετε στις αποθήκες της Amazon.
Ακολουθήστε μία ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ
Μία ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι το Α και το Ω, έτσι ώστε να αποκτήσει η επιχείρησή σας προβάδισμα σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως αυτό που υπάρχει παντού γύρω σας. Αρκεί να γνωρίζετε ότι όταν ένας καταναλωτής αναζητεί ένα προϊόν, ξεκινά πρώτα από το Google και τις περισσότερες φορές καταλήγει στην Amazon. Επομένως, αναθέτοντας στο Amazon FBA τη διακίνηση κάποιων προϊόντων και εστιάζοντας περισσότερο στη στρατηγική μάρκετινγκ, η οποία θα τα αναδείξει εντός της Amazon θα έχετε κάνει ένα πολύ σημαντικό πρώτο «βήμα».
Extra tip! Κάντε την αρχή με έναν «έξυπνο» τίτλο που να ακολουθεί τους κανόνες του SEO, μία περιεκτική αλλά εύστοχη περιγραφή για τα προϊόντα, τα κατάλληλα keywords, σωστές εικόνες, περισσότερες αξιολογήσεις και καλύτερη διαχείριση των διαφημίσεων Pay Per Click (PPC).
Και για εσάς που θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερες συμβουλές, δεν έχετε παρά να παρακολουθήσετε το ολοκληρωμένο Amazon FBA Masterclass που έχουμε ετοιμάσει, ούτως ώστε κάθε πωλητής να μπορεί να αντλήσει τις πληροφορίες που χρειάζεται, πριν πραγματοποιήσει το επόμενο, μεγάλο βήμα για την επιχείρησή του.
Leave a Reply