Σίγουρα, γνωρίζετε ήδη πως η Amazon είναι μια παγκόσμια εταιρεία λιανικής ηλεκτρονικού εμπορίου, που προσφέρει καταναλωτικά αγαθά, ηλεκτρονικά είδη, ψηφιακό περιεχόμενο, και διάφορες υπηρεσίες παγκοσμίως. Γι’ αυτόν τον λόγο, άλλωστε ο κολοσσός Amazon, είναι επίσης η πιο δημοφιλής διαδικτυακή ιδιοκτησία, τόσο στην Αμερική όσο και στον ευρωπαϊκό κόσμο.
Η απόκτηση των προϊόντων σας στην Amazon είναι απαραίτητη, εάν θέλετε η επιχείρησή ηλεκτρονικού εμπορίου που διαθέτετε, να είναι τόσο επιτυχής όσο μπορεί. Το ερώτημα ωστόσο, είναι τι έπεται; Ποιο είναι το επόμενο «βήμα» προς μία ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία;
Για εσάς λοιπόν, που έχετε πραγματοποιήσει την πρώτη σας πώληση στην Amazon, ήρθε η στιγμή να συνειδητοποιήσετε πως αυτή ήταν μόνο η αρχή. Διότι, εκατομμύρια πιθανοί πελάτες παγκοσμίως σας περιμένουν να τους βρείτε και να γεμίσετε τη ζωή τους με διασκέδαση, ενθουσιασμό και άνεση – ανάλογα φυσικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε. Ήδη δεν βλέπετε την ώρα να επεκταθείτε ακόμη περισσότερο; Ιδού λοιπόν, μερικά ακόμη στοιχεία, στα οποία μπορείτε να εστιάσετε, εάν θέλετε να συνεχίσετε την εξέλιξη της επιχείρησής σας σε παγκόσμια κλίμακα.
Οι κριτικές πελατών είναι πιο σημαντικές από όσο πιστεύατε μέχρι σήμερα
Ως πωλητής ηλεκτρονικού εμπορίου, πιθανώς γνωρίζετε ήδη τη σημασία των κριτικών. Η αξία των αληθινών και λεπτομερών κριτικών 5 αστέρων, μάλιστα, από μια επιβεβαιωμένη αγορά, λειτουργεί για τις πωλήσεις στην Amazon, καλύτερα από οπουδήποτε αλλού. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός πως το 66% των πελατών ονομάζουν την Amazon ως το πιο σημαντικό μέρος για έρευνα νέων προϊόντων και οι κριτικές είναι από τα πιο κρίσιμα σημεία έρευνας για τους καταναλωτές, επειδή βοηθούν έναν πιθανό καταναλωτή να μάθει ειλικρινά για ένα προϊόν και να έχει εμπιστοσύνη ως προς την αξία του.
Από την άλλη βεβαίως, οι κριτικές είναι απαραίτητες και για τους πωλητές, λόγω του ότι χρησιμεύουν ως μια σημαντική πηγή σχολίων, που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τα προϊόντα σας, την εμπειρία των αγορών ή οποιαδήποτε άλλη πτυχή της αλληλεπίδρασης μεταξύ αγοραστή και πωλητή.
Ακόμη και στο «κομμάτι» της αναζήτησης κριτικών φυσικά, δεν είστε μόνοι, αφού η Amazon μπορεί να βοηθήσει, χάρη στο Πρόγραμμα Early Reviewer Amazon (ERP) που ενθαρρύνει τους πελάτες που έχουν αγοράσει ένα προϊόν από εσάς να μοιραστούν την εμπειρία τους.
Τα Prime μέλη είναι το Α και το Ω
Τα Prime μέλη είναι οι πιο κερδοφόροι πελάτες. Σύμφωνα με τους αριθμούς άλλωστε, υπάρχουν 100,000,000 κερδοφόροι πελάτες και ο καθένας τους ξοδεύει κατά μέσο όρο $1,000 σε έναν χρόνο στην Amazon. Για εσάς λοιπόν, που θέλετε να τα μετατρέψετε αυτό το ποσό σε πιστούς πελάτες, θα πρέπει να επιλέξετε το Fulfillment από την Amazon (FBA).
Η ανάπτυξη της επιχείρησής σας εξαρτάται από το εμπορικό σήμα σας
Εάν πουλάτε μια ιδιωτική ετικέτα και δεν έχετε καταχωρίσει ακόμα εμπορικό σήμα, εξετάστε το ενδεχόμενο εγγραφής της επωνυμίας σας. Σε διαφορετική περίπτωση, θα χάσετε μερικές συναρπαστικές δυνατότητες που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Μπορείτε, λοιπόν, να καταχωρίσετε το εμπορικό σήμα σας μόνοι σας, κάνοντας αίτηση στο δικό σας τοπικό γραφείο εμπορικών σημάτων ή χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Amazon Brand Registry. Μάλιστα, είναι δωρεάν και όχι μόνο βοηθά στην προστασία της πνευματικής σας ιδιοκτησίας αλλά ξεκλειδώνει εργαλεία, όπως το Περιεχόμενο A+ και τον Πίνακα ελέγχου επωνυμίας στο Seller Central.
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πως με εκατομμύρια αγοραστές, ισχυρή εμπιστοσύνη στην πλατφόρμα και πελατοκεντρική ιδεολογία, η Amazon είναι το καλύτερο μέρος για να βρείτε νέους πιθανούς πελάτες και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας ακόμη περισσότερο. Μάλιστα για ακόμη πιο σίγουρα αποτελέσματα, μην διστάσετε να απευθυνθείτε σε μία εταιρεία που θα σας βοηθήσει να μάθετε τα πάντα γύρω από την Αmazon.
Leave a Reply